Reklam Alanı
edirne haber
Kişisel 1.471 3

LG Türkiye’nin Saçmalıkları

27 Nisan 2015 tarihinde saat 17:30 civarında LG Türkiye’nin resmi İnternet sitesi üzerinden LG ile canlı destek kurdum.

Yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra sıra bana geldi.

LG yetkilisine Android 5.0.2 güncellemesi hakkında sorular sordum. Yetkili de sorabildiğim tüm soruları yanıtladı. Buna bir lafım yok.

LG Canlı Destek, saat 18.00’de kapanıyor.

Daha görüşmemiz bitmeden ve daha saat 18.00 olmadan, yani daha canlı destek hattını kapatmalarına yaklaşık 5 dakika varken yetkili oturumunu sonlandırdı.

En azından “İyi akşamlar” falan deseydi. Öyle telefonu yüzüme kapatır gibi kapattılar.

İşte LG Canlı Destek ile tüm konuşmamız:

LG Destek: Merhaba, Anıl Şenyurt. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Anıl Şenyurt: Ben LG telefonlarına gelecek güncellemeler hakkında bilgi almak istiyorum. Yazılım güncellemelerinin bir listesi var mı acaba?

LG Destek: Beklenen 5.0.2 güncellemesi mevcuttur.

Anıl Şenyurt: Hangi cihazlara gelecek acaba?

LG Destek: En kısa sürede cihaza otomatik olarak gelecektir. Farklı güncelleme bilgisi verememekteyiz

Anıl Şenyurt: Peki teşekkür ederim. Bir de…

LG Destek: G2’ye gelecek Anıl Bey.

Anıl Şenyurt: Diğer cihazları da merak ediyorum açıkçası blogumda bir yazıya yer vermek istiyorum bununla ilgili…

LG Destek: Diğer cihazlar için yakın bir tarihte güncelleme planlanmamaktadır

Notice: LG Destek Oturumdan Çıkış.

Hadi neyse…

Facebook’ta kendi profilimde LG Türkiye resmi Facebook sayfasını etiketleyerek şu şekilde bir durum güncellemesi paylaştım:

LG Türkiye Canlı Desteğe bak sen… 18.00’de kapamaları gerekirken, 4 dakika önce konuşma ortasında oturumu kapatıp…

Posted by Mehmet Anıl Şenyurt on 27 Nisan 2015 Pazartesi

Yukarıdaki durumumun altındaki yorumları da inceleyebilirsiniz…

Olur da LG Türkiye, yorumunu siler diye bir de ekran görüntüsü atıyorum…

LGFacebookKonuşma

LG Türkiye resmi Facebook hesabından bir yetkili, benden tüm detayları özel mesaj olarak iletmemi istedi.

LG Türkiye’nin Facebook sayfasına girdim ve mesaj gönderme butonunu aradım.

Ancak mesaj gönderme butonunu bulamadım!

Çünkü yetkililer, beni sayfalarında engellemiş!

Aynı zamanda gönderilere yorum da yapamıyorum, gönderileri beğenemiyorum da. Sadece paylaşabiliyorum…

LG Türkiye, bunu neden yaptı bilmiyorum.

Ancak dün sayfadaki gönderileri beğenebiliyor ve gönderilere yorum yapıyordum.

Neyse, çok uzatmaya gerek yok.

Sizleri de sıkmak istemem uzun yazılarla.

Not: Ben bu yazıda gayet normal bir şekilde görüşlerimi belirttim ve şikayetlerimi LG’ye iletemediğimde buradan yazma gereği duydum. Eğer LG Türkiye’nin bir sorunu varsa benimle iletişime geçsinler.

Anıl Şenyurt {Anıl Şenyurt}

Teknolojiyle haşır neşir olan bir genç.

“LG Türkiye’nin Saçmalıkları” üzerine 3 yorum

  1. Ersin Aka dedi ki:

    Üzücü bir durum. Müsteri temsilcisi bakımından general mobile den iyisini tanımam

  2. Merhaba Anıl, Aslında adamların çıkması normal diyebiliriz. Kendilerini aşan bir soru sormuşsun saten güncellemeler resmi fan sayfaları veya sitelerinden duyuruluyor. Sen bunlara böyle bir soru sorman biraz saçma gelmiyor mu? Birde yazmışsın blogum da içerik üretecem diye banada yazsan bende kapatırım kusura bakma ama adamlar haklı

    1. Anıl Şenyurt dedi ki:

      Bu kendilerini aşan bir soru değil. Facebook sayfasından sorulan soruların %90’ına destek linki gönderiliyor. Ve ben de bunu sormuştum bana destek linki gönderdiler. Bu konu hakkında bana destekten bilgi vermeleri gerekir bence. Bu sorun mesai saati bitiminden kaynaklanıyor. Her ne kadar 5 dakika önce desteği kapasa da.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir