Kapat
Reklam Alanı


Buraya
reklam
verebilirsiniz.


Tıklayın





Reklam Alanı


Buraya
reklam
verebilirsiniz.


Tıklayın





Genel 1.673 0

Firmalar İçin En Etkili Tanıtım Materyalleri

Merhaba, bu yazımda firmalar ve şirketler için en etkili tanıtım materyallerinden ve bu tanıtım materyallerini tasarlarken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden kabaca bahsetmeye çalışacağım. Sizler de yorumlarınızla bana destek olabilir, diğer okurlara da yardımcı olabilirsiniz.

Tanıtım materyalleri, internet projenizi veya firmanızı duyurmak için etkili olabilir. Örneğin ben yerel haber sitem için kartvizit, etiket (sticker), broşür ve baskılı kupa yaptırdım.

Fazla uzatmadan, en etkili tanıtım materyallerine geçelim.

1. Kartvizit

kartvizit

Kartvizitler her zaman önemini korumaya devam edecek. Kartvizitler isteğinize göre farklı boyutlarda olabilir ancak standart kartvizit ölçüleri 8,4 x 5,2 cm şeklindedir. Kartvizit, kurumsal kimliğinizi doğru bir şekilde yansıtmalıdır. Kartvizitin üzerindeki yazıların okunmasını engelleyen arka plan renkleri tercih edilmemelidir. Ayrıca kartvizite sığdığı kadar bilgi yerleştirmek yerine yeteri kadar bilgi yerleştirmeniz daha doğru olacaktır. Kartvizitin üzerinde kesinlikle yer alması gereken bilgiler ad soyad, iletişim bilgileri, adres bilgileridir. Ekstra olarak hizmetlerinizi de kartvizitinizin üzerine ekleyebilirsiniz. Kağıt dokusu ve renkleri hakkında fikir verebilecek iki adet site paylaşıyorum: Rivespaper, Curiousstory.

2. Broşür, El İlanı ve Katalog 

brosur

Ürün ve hizmetlerinizi anlatan broşür ve kataloglar, gelirlerinizi arttıracaktır. Broşür ve katalog boyutları isteğinize göre olabilir. Broşür ve kataloglarda kullanacağınız görsellerin yüksek kaliteli olmasına dikkat edin. Ayrıca, yazıların okunmasını engelleyecek arka plan renklerini tercih etmeyin. Broşür ve kataloglarda kampanyalarınızı öne çıkararak bir tasarım hazırlamaya özen gösterin. Mümkün olduğunca az cümle ile, mümkün olduğunca çok şey anlatmaya çalışın. Kartviziti gereksiz bilgilerle doldurmak yerine gerçekten gerekli olduğunu düşündüğünüz bilgileri yerleştirin. Alt kısma -veya istediğiniz bir yere- iletişim bilgilerinizi eklemeyi unutmayın.

3. Etiket ve Magnet

magnet

Arkası yapışkanlı etiketler ile buzdolabı için magnetler, firmanızın tanınması için oldukça etkili bir yöntem. Etiket ve magnet boyutları, isteğinize göre değişebilir. Ancak size tavsiyem kartvizit ile benzer ölçülerde çalışmanız. Örneğin, 8,4 x 5,2 cm bir boyut ideal olacaktır. Etiketinizi kartvizitiniz ile aynı tasarlayabilirsiniz. Etiket ve magnetlere ad soyad bilgilerinizi yazmamanızı öneririm. Firmanızın logosunu, hizmetlerinizi, iletişim bilgilerinizi yerleştirebilirsiniz.

4. Antetli Kağıt ve Zarf

antetlikagit

Kurumsal bir firma, resmi yazışmalarını yaparken antetli kağıt kullanır. Şirket logosunu ve iletişim bilgilerini kapsayan antetli kağıt, kurumsal imajınızı destekleyen en önemli araçlardan biridir. Sadece şirket dışı yazışmalarınızda değil, antetli kağıdı şirket içinde, departmanlar arası iletişimde de kullanabilir ve böylece çok daha resmi ve ciddi bir imaj çizmenize yardımcı olur. Bu antetli kağıtlarınızı koyacağınız zarflar da yaptırabilirsiniz.

5. Cepli Dosya

ceplidosya

Kurumsal kimliğinizi yansıtmanıza yardımcı olan bir diğer öge ise cepli dosyalar. Müşterilerinize vereceğiniz çalışma materyallerini bu cepli dosya ile ilettiğinizde, hem tüm belgeler bir arada duracaktır hem de firmanızın ismi akıllarda yer tutacaktır. Cepli dosyaları şirketler arası ve şirket için görüşmelerde de kullanabilirsiniz. Cepli dosya tasarımınızda adres ve iletişim bilgilerinizin yer aldığından emin olun.

İlginizi Çekebilir:  Bu Plakayı Yarım Milyon Liraya Sattı!



ÇALIŞMAYAN VEYA HATALI LİNKLERİ, SAYFANIN ALTINDAKİ YORUM KISMINDAN BİLDİRİN.

DMCA.com Protection Status

Anıl Şenyurt {Anıl Şenyurt}

Teknolojiyle haşır neşir olan bir genç.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Reklam Alanı
  • reklam alanı
  • reklam alanı
  • reklam alanı
  • reklam alanı
  • reklam alanı
  • reklam alanı