Yediden yetmişe herkesin takip ettiği gündüzleri Türkiye’nin ekonomi kanalı, geceleri ise dünyanın en iyi aksiyon, bilim kurgu, macera, gizem, polisiye dizilerinin yayınlandığı CNBC-e, 15 yıllık yayın hayatına son veriyor.
Discovery Networks CEEMEA Gelişen Ülkeler Reklam Müdürü Naomi Powell, Discovery Channel’ın yeni kanalını Kasım ayında yayına sokacağını ve kanalın Türkiye televizyonlarında CNBC-e’nin yerine yayına başlayacağını söylemişti.
Artık Discovery Channel’ın kanalı olarak hizmet hayatına TLC adıyla devam edecek. Yeni kanalda gündüz akışı ağırlıklı olarak yaşam tarzı programlarıyla sağlanacak. Ayrıca frekans ve yayın bilgileri gibi bir değişikliğe gidilmeyecek. Yayın akışlarındaki büyük diziler ile ilgili radikal değişiklikler şimdilik yok gibi görünüyor. Ücretli ve ücretsiz platformlarda eş zamanlı olacak olan bu değişiklik genel düzeni etkilemeyecek. Geniş izleyici kitlelerine ulaşan TLC ülkemizde de kabul görecek mi ilerleyen günlerde göreceğiz.
“TLC, Amerika’da 95 milyondan fazla ve 190 pazarda 303 milyon haneye ulaşan, uluslararası bir marka. Ancak TLC Türkiye, Türk seyircilere özel seçilmiş, değişik içeriği ile eşsiz bir kanal olacak.”
Özleyeceğiz 😀 🙂 yeni kanal pek güzel olmadı sanki.