Reklam Alanı
edirne haber
Kişisel 1.638 8

Mim – #HayallerimVar

Yalçın Güler‘in başlattığı ve Salih Toy‘un beni mimlediği #HayallerimVar hastag mim için cevap veriyorum.

Şimdi bu konu aslında çok zor geldi bana, ancak bir şeyler yazmam gerek. Ayrıca bir iki haftadır da blogum kapalıydı zaten. Tam kapalıyken iki kişi mim yazmış ve beni etiketlemiş 🙂 Bu iki kişiden biri Salih arkadaşımız. Salih arkadaşımızın mimine cevap verirken, bir taraftan da diğer mimde neler yazacağımı düşünmeye çalışıyorum.

Herkesin hayalleri vardır elbette. Bazı insanların çok kolay ulaşılabilecek, bazı insanların ise çok zor ulaşılabilecek hayalleri vardır. Bazı insanlarsa çok zor ulaşabileceklerini düşünürler ancak bir bakarlar hayalleri gerçek olmuş. (Her neyse işte, yazacak bir şey bulamadığım için uzatıyorum)

Hayallerimiz, gerçekleşmemiş bile olsa gerçekleştiğini düşünmek az da olsa mutlu edebiliyor bizleri.

Benim hayallerimden biri “öncelikle liseyi ve üniversiteyi bitirmek” desem yalan olur 🙂 Bu bir hayal değil benim için, ama olması gereken bir şey.

Yaşadığım şehir Edirne için bir haber sitesi açtım yaklaşık 3 ay önce (Tam hatırlamıyorum ama, öyle bir şey olacaktı). Belki de bu benim bir hayalimdi, ve gerçekleşti. Ve gerçekten çok memnunum. Her gün belediyeden onlarca mail geliyor e-posta adresime; basın bültenleri, duyurular ve davetler… Beni bir basın mensubu olarak görüyorlar, bu da beni memnun etmiyor değil. Aslında bu hayalim, henüz tam olarak gerçekleşmemiş bir hayal. Çünkü daha 18 yaşında olmadığım için basın kart alamıyorum (Belediyeye 200 300 ateşlesen verirler diyorlar ama 🙂 ). Benim hayalim, resmen bir haber sitesine sahip olmak. Şu an pek resmi olmasa da haber işini yürütmeye çalışıyoruz. Yaz geldi zaten artık, bu işin üzerine biraz daha eğilirim.

Hayallerim, hayallerim… (Aklıma bir şey gelmiyor yahu!)

Hayallerimden bir tanesi de, İzmir’de yaşamak olabilir. İzmir gerçekten çok güzel bir şehir. Denizi olsun, havası olsun, insanları olsun… Çok samimi bir şehir gibi geliyor bana. Geçen senelerde İzmir’e gittiğimde deniz kenarında müstakil bir evde oturduğumu düşünmüştüm ve mutlu olmuştum. Bu da bir hayalim diye düşünüyorum.

“Liseyi ve üniversiteyi bitirmek benim için bir hayal değil” dedim ama, tüm sınavları geçmek ve başarılı olmak gerçekten bir hayal benim için.

Neyse arkadaşlar, zaten aklıma bir şey gelmiyor pek. Fazla da uzatıp canınızı sıkmak istemem.

Bakalım şimdi kimleri mimleyeceğim bir düşünelim… Mimleyecek insan kalmamış yahu, Salih arkadaşımız sağ olsun onlarca kişiyi mimlemiş. Neyse ben birini buldum 🙂 Buradan Melih Özdemir‘i ve Ayhan Gazi Gülcü‘yü mimliyorum ve cevabını bekliyorum.


Anıl Şenyurt {Anıl Şenyurt}

Teknolojiyle haşır neşir olan bir genç.

“Mim – #HayallerimVar” üzerine 8 yorum

  1. Tayfun Güler dedi ki:

    Mimlememişsin ama bende cevap verdim 🙂
    http://tayfunguler.org/mim-hayallarimvar/

  2. Salih Toy dedi ki:

    Öncelikle cevap verdiğin için teşekkürler dostum. 🙂 Lise ilk sınıfta ne yazık ki kaldığım için ve 8 sene boyunca ders çalışmadığım için gerçekten adam akıllı bi’ okul bitirdiğimi düşünmek bana hayal geliyor hala. Dediğin gibi de bir taraftan sınavları geçmek… 🙂

    1. Anıl Şenyurt dedi ki:

      Ne demek, mimlenmişiz cevap vermemek olmaz 🙂

  3. Yalçın Güler dedi ki:

    Fazla bir hayalin olmasa da cevap verdiğin için teşekkür ederim kardeşim 🙂

    1. Ayhan Gazi G. dedi ki:

      Hayal okumak istiyorsan http://www.rijitsu.com ‘a beklerim Yalçın ağabey.

    2. Anıl Şenyurt dedi ki:

      Bu akımı devam ettirelim 🙂

      1. Yalçın Güler dedi ki:

        Ayhan hocam yazınızı okudum ama yorum kısmı kapalı o yüzden buraya yapıyorum okursunuz umarım 🙂 Çok güzel bir yazı olmuş tebrik ederim. Hayalinizi gerçekleştirmek için bi yerlerden küçük birşey de olsa başlamalısınız ki bu sizi üst basamaklara taşısın ve işte o zaman hayalinizle iç içe olursunuz 🙂

      2. Yalçın Güler dedi ki:

        Aynen Anıl sana katılıyorum 😉 Önümüzde zaman çok illa ki bu tarz tutulan şeyler yaparız 🙂 Tabii destek verirlerse

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir